Rok 2019 przyniósł ogromne zmiany w księgowości. Jedną z kluczowym modyfikacji jest zmiana zasad związanych ze sporządzaniem oraz składaniem sprawozdań finansowych. Aktualnie dokument ten musi zostać przygotowany w formacie XML i przesłany do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną. Sprawozdanie musi zostać zatwierdzone przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Kwalifikowany podpis elektroniczny to elektroniczna wersja podpisu tradycyjnego, która służy do weryfikacji osoby, która składa podpis na dokumencie. Jest to niezwykle zaawansowana struktura, co sprawia że jej podrobienie jest niemożliwe.
Prócz sprawozdania finansowego do urzędu należy złożyć także sprawozdanie z działalności spółki, uchwałę zatwierdzająca te dokumenty, uchwale o podziale zysku oraz sprawozdanie biegłego rewidenta.
Jeżeli szukają Państwo pomocy w sporządzeniu i złożeniu sprawozdania finansowego serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.
W ramach naszych usług oferujemy:
– sporządzenie sprawozdania w formacie XML,
– przepisanie tradycyjnej formy sprawozdania do wymaganego formatu XML,
– złożenie sprawozdania z Urzędzie Skarbowym,
– sprzedaż kwalifikowanych podpisów elektronicznych i ich aktywację.