Jak się zmienia biuro rachunkowe?

Zmiana biura rachunkowego często wynika z niezadowolenia z obecnej współpracy lub gdy pojawią się zaległości księgowe związane z niewłaściwym wypełnianiem obowiązków księgowych. Odpowiednio szybka reakcja pozwala bezpiecznie wyprowadzić zaległości księgowe bez narażania firmy na straty finansowe lub problemy prawne. Jak się zmienia biuro rachunkowe?

Zmiany biura rachunkowego można bezpiecznie dokonać w każdej części roku podatkowego. Warto jednak pamiętać o kilku podstawowych obowiązkach. Najłatwiej dokonać zmiany biura rachunkowego po zamknięciu okresu rozliczeniowego, ponieważ wtedy firma ma wykonany bilans roczny.

Na co zwrócić uwagę podczas zmiany biura?
1. Zapoznanie się z umową z poprzednich biurem rachunkowym (pozyskanie informacji na temat obowiązującego okresu wypowiedzenia).
2. Wybór odpowiedniego biura rachunkowego (w naszym biurze po nawiązaniu współpracy bezpłatnie przeprowadzimy procedurę zmiany biura).
3. Wypowiedzenie umowy ze starym biurem.
4. Przeniesienie dokumentów do nowego biura.
5. Dokonanie aktualizacji w odpowiednich urzędach.

Nasze biuro oferuje darmowe przeprowadzenie procesu zmiany biura rachunkowego – wystarczy zdecydować się na współpracę z naszą kadrą ekspertów księgowych.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments