Jak uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS? O czym powinny pamiętać osoby ubiegające się o wydanie zaświadczenia?
Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS potwierdza informacje o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia społeczne, FP i FGŚP oraz FEP. Uzyskanie zaświadczenia możliwe jest:
– podczas wizyty w urzędzie,
– listownie,
– elektronicznie.
Ten rodzaj dokumentu wystawiany jest tylko wtedy, gdy dana firma jest zgłoszona do ZUS jako płatnik. Oznacza to, że podmiot figuruje jako płatnik w Kompleksowym Systemie Informatycznym ZUS.
Ogromną pomocą okazuje się wsparcie specjalistów, którzy w imieniu Klienta dopełnią wszystkich formalności.
Nasze biuro oferuje kompleksową pomoc wszystkim, którzy potrzebują zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS. Złożymy odpowiedni wniosek, po którym ZUS sprawdzi stan rozliczeń na podstawie poprawnych dokumentów rozliczeniowych oraz wpłat składek zapisanych na koncie Klienta. Po wydaniu odpowiedniego zaświadczenia prześlemy jego skan na e-mail, a oryginał na wskazany adres.
Zainteresowanych naszego biura zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania oraz przedstawimy szczegóły oferty. Profesjonalna pomoc w zakresie uzyskania zaświadczeń urzędowych.