Wyprowadzenie zaległości księgowych

Aby wyprowadzić zaległości księgowe należy prowadzić działania mające na celu:
– pomoc w przywróceniu stabilności rachunkowej
– uzupełnianie braków dokumentacji
– poprawianie błędów zapisów w księgach
– dekretowanie dokumentów zgodnie z ustawą o rachunkowości

Wyprowadzenie zaległości księgowych przez biuro rachunkowe zaoszczędzi kłopotów i stresów osobie, która ma taki problem, a pomoc księgowa będzie polegać na:
– oszacowaniu zakresu prac, ich pracochłonności
– wykonywaniu harmonogramów działań
– uzgodnieniu z organami i urzędami państwowymi terminu uzupełnienia zaległości
– wykonaniu zaległych księgowań i ewidencji
– sporządzaniu zaległych deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
– protokolarnym przekazaniu zaktualizowanej dokumentacji finansowo-księgowej wskazanej jednostce

Najważniejsza ww sprawie, jaką jest wyprowadzenie zaległości księgowych jest skuteczność działania i fachowa obsługa klienta.

Po wyprowadzeniu zaległości konieczne jest wyedukowanie klienta w zakresie zarządzania finansami, aby sytuacja się nie powtórzyła.
Zaległości księgowe zazwyczaj nie są bezpośrednim błędem właściciela działalności, a raczej biura rachunkowego przez niego wynajętego.

Jeżeli:
– księgowość nie jest prawidłowo prowadzona
– kontrola ZUS może narazić na straty, ze względu na niedoskonałości w obsłudze księgowej
– wysłane zostało pismo urzędowe, w którym poproszono Państwa o złożenie stosownych wyjaśnień
– w natłoku obowiązku umknęło Państwu dopilnowanie prowadzonej księgowości firmy
– to najwyższy czas, aby powierzyć księgowość komuś, kto zajmie się wyprowadzeniem zaległości księgowych i przejmie księgowość, która będzie później prowadzona na odpowiednim poziomie.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments